Weddingplanning

Hier vind je een overzicht van wat onze diensten inhouden en uiteraard welke prijzen je kunt verwachten.

Aangezien ieder huwelijk en ieder bruidspaar uniek is, is er voor iedere bruiloft een andere aanpak nodig. Om die reden bieden wij verschillende pakketten aan om jullie dag zo optimaal mogelijk te plannen en te laten verlopen!
Zo zijn er bruidsparen die alles graag zelf willen regelen, maar niet goed weten waar te beginnen, maar ook zijn er bruidsparen die graag alles uit handen willen geven en zich willen laten verrassen door onze creativiteit en invulling!
We hebben contacten met veel leuke leveranciers in de trouw- en feestbranche en kunnen jullie dus voorzien van tips en betrouwbare adressen.
Hieronder lees je meer over de verschillende pakketten, dit zijn slechts richtlijnen, in een kennismakingsgesprek kunnen we dit verder uitwerken en aanpassen naar jullie wensen.

Weddingplanner Breda Miss Genie

Weddingplanning Start-up

250
  • Kennismaking. Luisteren naar jullie wensen, omzetten in ideeën en werkelijkheid
  • Aandragen van verschillende, originele en leuke leveranciers en locaties
  • Handvaten voor de organisatie van jullie bruiloft
  • Een draaiboek voor jullie trouwdag

Weddingplanning Ceremoniemeester

750
  • Volledige Weddingplanning Start-up Package + aanvullend:
  • Ceremoniemeester(s) op de dag zelf
  • Aanspreekpunt voor jullie, de gasten en alle leveranciers
  • Laatste check met alle leveranciers 2 weken voor de bruiloft
  • Jullie grote dag vlekkeloos laten verlopen

Weddingplanning Deluxe

1350
  • Volledige Weddingplanning Ceremoniemeester Package + aanvullend:
  • Budgetbepaling en bewaking
  • Organisatie en planning van de bruiloft
  • Onderhandelingen en contact met leveranciers
  • Inspiratie en tips m.b.t. styling
  • Laatste detailbespreking op de locatie(s)

Weddingplanning Royal

2000
  • Volledige Weddingplanning Deluxe Package + aanvullend:
  • Samen met jullie bezoeken van geschikte trouw/feest/eetlocaties
  • Laatste detailbespreking op locatie(s)
  • Aanspreekpunt voor jullie, de gasten en alle leveranciers gedurende de organisatie en de dag zelf
  • Inspiratie en tips m.b.t. styling
  • 2 Ceremoniemeesters op de dag zelf